del 2

Han hoppade upp på cykeln igen och jag trampade efter, lite smått irriterad över hans sätt att reta upp mig.
Han cyklade snabbt, nästan så jag inte hängde med, jag funderade på att vända och cykla andra hållet.
Men han hade frestat mig tillräckligt för att jag maniskt skulle höja tempot och cykla allt fortare, jag cyklade om honom tills jag nådde T-bryggan.
Jag ställde cykeln och sprang ut på bryggan, på vägen slängde jag av mig kläderna. plagg efter plagg följde han mina snabba steg, jag hörde honom närma sig och när han nästan kunde snudda vid mig med fingrarna hade vi nått fram till trappan, steg för steg närmade jag mig vattenytan, han stod kvar för att klä av sig.
Jag tvekade lite men efter att ha stått där och stirrat på det svarta vattnet som såg ut att vara kallt nog att skrämma iväg en vinterbadare kastade jag mig rakt i.
En isande känsla som fick hjärtat att stanna en sekund övergick snabbt i en skön, svalkande simtur.
Han tittade skrämt på mig men efter några sekunder kände jag vattnet från hans dyk skvätta över mig, händer drog tag i mig under vattnet och jag stretade emot hysteriskt, simmade iväg upp mot den hala algprydda trappan med honom tätt efter. Vid detta laget frös jag och hela jag var styv som en pinne.
Det gjorde ingenting, han visste sina knep och snart var jag varm igen. Fortfarande naken och vindarna hade torkat min kropp stod jag nu lutad mot relingen. Med ett fast grepp höll han mig runt höfterna, han kysste mig längs med ryggraden och med smekande värme från hans händer masserade han sakta mina bröst.
Tacksamt tog jag emot när han äntligen trängde in i mig, jag började röra mig långsamt fram och tillbaka.
Kände värmen från honom inom mig och jag andades tyngre och tyngre samtidigt som jag kunde beskåda fullmånen ovanför oss.
Snabbt och långsamt om vartannat tills vi samtidigt nådde klimax, stod vi tillsist i varandras famn och bara njöt av sommarnatten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0